Karim Benzema: "Jag har inte sett Cristiano Ronaldo olycklig"

 
Frågan om varför Cristiano Ronaldo är olycklig i Real Madrid har ännu inte besvarats, och portugisens lagkamrat Karim Benzema säger att han inte heller kan svaret på frågan.

 
Karim Benzema har förklarat att han blev överraskad över att höra att Cristiano Ronaldo var olycklig i Real Madrid, eftersom han inte har sett några tecken på någon sådan känsla från anfallaren.
 
I söndags förra veckan avslöjade målgöraren att han var "ledsen" i Santiago Bernabeu, men än så länge har ingen lyckats klura ut varför han är det.
 
Portugal lagkamraten Nani sa i fredags att "Ronaldo inte alls är ledsen, han mår bra", och Benzema verkar hålla med Manchester United yttern.
 
"Jag vet inte varför Ronaldo tjurar. Jag har inte följt historian riktigt, men jag har inte sett honom olycklig" sa Benzema i en presskonferens, rapporterar Goal.

Kommentarer

Salim

2012-09-09 - 15:20:20
Alla madridistas glöm inte modric födelsedag

Experten

2012-09-09 - 17:29:50
Salim:_ jag har grattat honom på FACEBOOK Gjorde det tidigt på Morgonen

P - Hala Madrid

2012-09-09 - 17:29:53
Bryr mig inte om Modric.

Anonym

2012-09-09 - 18:11:12
Haha samma här .. Jag bryr mig inte om honom , en dag gör jag när han bevisar att han förtjänar bära vita tröjan :P

Mesut Özil

2012-09-09 - 22:06:56
Vadå inte bry sig om Modric?

Han tillhör oss! Det är väll klart som fan att man bryr sig... Stort grattis till honom, (jag vet att han ser att jag skrev det här) ;)

Anonym

2012-09-09 - 23:18:08
ni är ju förfan helt jävla fucking skruvade i huvudet, ni som säger att ni inte bryr er om Modric.. dåliga Madristas assåå..

Anonym

2012-09-10 - 07:59:22
Ok stort grattis till honom:bigeyes:

P - Hala Madrid

2012-09-10 - 08:09:18
Dåliga Madridistas? Iallafall, jag bryr mig inte om Modric för att jag inte gillar honom. Jag kanske tycker bättre om honom i framtiden, men just nu, nej.

Skriv en kommentar