Sami Khedira: "Jag kommer att kämpa för min plats i startelvan"


Sami Khedira säger att han inte är orolig över att kunna förlora sin plats i startelvan och sa att han kommer att göra sitt bästa för att behålla sin plats.
 
Real Madrids mittfältare Sami Khedira säger att han kommer att kämpa för sin plats denna säsong, skriver den engelska sajten Tribalfootball.
 
Den tyska playmakern är säker på att han fortfarande har Jose Mourinhos stöd och att han fortfarande har en plats i startelvan.
 
Efter ankomsten av Luka Modric kan både Özil och Khedira förlora sin plats, och inte nog med det, utan chansen att spelare som bland annat Kaká får speltid är nästan omöjligt.
 
"Om han hade en dålig uppfattning om mig skulle jag inte inkluderas i truppen ett tredje år. Jag vill visa att jag är en man som man kan räkna med".

Skriv en kommentar