Iker Casillas: "Mitt mål är att vinna så många titlar som möjligt"

Den spanska kaptenen vill lägga till fler troféer till sin medaljsamling, och sade att han vill bli ihågkommen som en spelare som gav allt för sin klubb och sitt landslag.

Real Madrids målvakt Iker Casillas har stora ambitioner för framtiden, och är fast besluten att vinna fler titlar de kommande åren.

Den spanska skotträddaren har spenderat de senaste få månaderna utanför planen på grund av en handskada, men fick nyligen ett klartecken av lagets läkarpersonal.

Tränaren Jose Mourinho verkar dock hålla fast vid Diego Lopez, men Casillas känner sig inte orolig över sin framtid i klubben.

"Mitt mål är att vinna så många titlar som möjligt, eftersom det gör mig lycklig" sade Casillas till journalister, rapporterar Goal. "Jag vet att det också gör Madrid fansen och alla landslagssupportrar glada".

"Jag vill bli ihågkommen som en spelare som bar Real Madrids och Spaniens tröja med stolthet och respekt, och någon som gjorde sitt bästa för båda tröjorna".

Skriv en kommentar