Jose Mourinho: "Perez och jag kommer att prata om min framtid som två vänner"

Los Blancos tränaren säger att diskussioner om hans framtid i den spanska huvudstadsklubben har ännu inte påbörjats.

Jose Mourinho säger att diskussioner om hans framtid i Real Madrid med klubbens president Florentino Perez kommer att äga rum när den nuvarande säsongen har nått sitt slut.

Det ryktas att den portugisiska tränaren kommer att lämna marängerna i maj efter rapporterade konflikter med klubbens äldre spelare, men den 50-årige taktikern säger att inget har bestämts ännu.

"När säsongen slutar kommer jag att sitta ned med Perez, som förutom en president är också min vän och den rättsliga samt känslomässiga representanten för alla Real Madrid fans" sade Mourinho till ITV.

"Vi kommer att sitta ned och prata om min framtid som två vänner".

Skriv en kommentar