Jose Mourinho: "Cristiano är inte den riktiga Ronaldo"

The Special One har ända sedan sin avgång från Santiago Bernabeu klubben kritiserat Cristiano Ronaldo, som han inte anser är den "riktiga" Ronaldo.

Jose Mourinho har ännu en gång kritiserat Cristiano Ronaldo genom att hävda att hans portugisiska landsman inte är den "riktiga" Ronaldo.

Chelsea tränaren, som nyligen sade att stjärnan 'tror att han vet allting', betonade att han har mer respekt för den brasilianska legenden Ronaldo, som han jobbade med under sin tid i Barcelona.

"Jag började tränare år 2000 men innan det var jag en assistent hos stora klubbar och för stora tränare, så jag var 30 när jag tränare Ronaldo, inte Cristiano, utan den riktiga, brasilianska Ronaldo" sade Mourinho till ESPN.

"Jag tränade Rivaldo, jag tränare Figo, jag tränade Guardiola, jag tränade stora spelare när jag var jätte, jätte ung".

Skriv en kommentar