Sergio Ramos: "Jag pratade inte med Mourinho"

Försvararen sade att han inte hade någon kontakt med Mourinho när hans lag mötte Chelsea, men betonade att han inte hyser agg mot sin förra tränare.

Sergio Ramos medgav att han inte pratade med Jose Mourinho innan eller efter Real Madrids 3-1 vinst mot Chelsea i International Champions Cup finalen.

"Jag pratade inte med Mourinho. De andra hälsade på honom; som jag alltid har sagt hyser jag inte agg mot honom. Förbittring är för förlorare, och det är inget som vi håller på med här" sade Ramos till journalister, skriver Goal.

"Dramat och kontroversen skapades av pressen. Vi har den största respekten för Chelsea, precis som vi har för alla våra motståndare".

"Det spelar ingen roll om Mourinho tränar dem, det spelar ingen roll om det är Chelsea".

Kommentarer

leon

2013-08-08 - 23:50:14
ehh blond. inte ok.

Anonym

2013-08-09 - 17:07:08
han e Tygarian

Anonym

2013-08-10 - 00:57:44
Min brud blonderade sig bara för att Ramos gjorde det. Vilken jävla blondin!!

Skriv en kommentar