Jese Rodriguez: "Jag lever en dröm"

Den 20-årige spelaren var stolt över sitt avgörande mål på Mestalla, och förklarade att han firade målet med Zidane för att han har haft ett stort inflytande på honom.

Jese Rodriguez medgav att han uppfyllde en dröm när han gjorde det avgörande målet för Real Madrid i La Liga matchen mot Valencia.

Den 20-årige anfallaren räddade Los Blancos när han gjorde ett sent mål i gårdagens 3-2 vinst, och han var stolt över sin prestation för marängerna.

"Jag lever en dröm och idag (igår) är jag speciellt glad eftersom mitt mål var det vinnande målet" sade Jese till journalister, rapporterar Goal. "Laget står förenat - det kan man se när vi alla firade mitt mål".

"Jag har sagt att jag vill stanna här och få spelminuter på planen. Tränaren ger mig en chans och jag uppskattar det. Jag hoppas att kunna bidra mer".

Jese avslöjade att han letade efter Zinedine Zidane när han nätade för att dela ögonblicket med den franska legenden, som har haft en stor roll i spanjorens utveckling.

"Jag letade efter Zidane när jag firade eftersom hans stöd har haft en stor påverkan för mig. Han och tränaren ger mig mycket kärlek, och Zidane fick mig att stanna i klubben".

Kommentarer

Anonym

2013-12-23 - 15:48:36
reals framtid, vänta ska ni se!

Los Blanos

2013-12-27 - 23:21:58
Det är faktist sant han är i toppform!

Skriv en kommentar