Valmir Berisha: "Vem tackar nej till Real Madrid?"

Den svenska talangen har avslöjat att Real Madrid är intresserade av honom och att det skulle vara en dröm att spela för Los Blancos.

Real Madrid kopplas med Halmstads unga stjärna Valmir Berisha.

Den svenska talangen är VM U-17s topp målgörare, och han har medgett att det skulle vara en dröm som går i uppfyllelse om han hamnar i den spanska huvudstadsklubben.

"Det känns som att storklubbarna är på gång. Jag har fått intresse från Inter, Juventus, Real Madrid, Sevilla och Villarreal" sade Berisha till Sportbladet.

"Det är hur stort som helst, Real Madrid är favoritklubben sedan jag var liten, hela familjens favoritklubb. Det är jättestort för mig, men det är bara ett intresse, jag vet inte om de bara vill ha mig på provspel. Juventus och Sevilla har varit mer konkreta och kommit med erbjudanden".

"Jag har tackat nej till andra klubbar som har bjudit över mig på provspel, till exempel Arsenal och Manchester United. Nu är det Real Madrid, det är min drömklubb. Jag är sugen på det, men tror det lutar åt ett nej, tyvärr. Eller, jag vet inte, jag kanske dra dit ändå".

"Vem tackar nej till Real Madrid? Det hade ju varit svårt att slå igenom där med tanke på alla världsstjärnor, men det är alltid kul att veta att det finns ett sånt stort intresse".

Kommentarer

Gest

2013-12-06 - 00:58:05
Men guuud! Snälla bloggägaren. Kan inte du uppdatera när nästa match är? Jag har missat 2 matcher nu pga du inte skriver längre vilka matcher som går. Vore snällt om du kunde ändra efter varje match. Tack för fina bloggen
Svar: Det är inte så att jag inte har tid med det, utan det är mer att jag glömmer bort att uppdatera när nästa match är. Jag ska dock försöka uppdatera det så fort jag kommer ihåg, och tack för påminnelsen!
Real Madriid CF Admin

CR7

2013-12-06 - 14:02:47
Chilla.. bloggägaren har faktiskt varit mindre och mindre aktiv till bloggen. Man gillar denna bloggen så mycket att man kommer hit ganska ofta. Så bloggägaren som gör ett kanon jobb kan väl börja vara lite mer aktiv till bloggen. Det är inte så svårt att ändra när nästa match spelas. Men all cred till bloggägaren. fin blogg!
GEST: Du kan kolla när matcherna spelas om du går in på spelschema och där kan du se när matcherna spelas!

Peace guys! CR7 for another hattrick
Svar: Det har du rätt i, det är absolut inte så svårt att ändra på när nästa match är, men precis som jag meddelade Gest så beror det helt enkelt på att jag glömmer att uppdatera, inte mycket mer än så.
Real Madriid CF Admin

Skriv en kommentar