Cristiano Ronaldo: "Jag kommer att prata om en kontraktsförlängning i slutet av säsongen"

 
Målgöraren säger att han inte har någon vilja att påbörja samtal om en möjlig kontraktsförlängning, och betonade att han inte var ledsen förra året på grund av pengar.
 
Cristiano Ronaldo har sagt att han inte vill diskutera sin framtid i Real Madrid förrän slutet av den nuvarande kampanjen.
 
Den portugisiska stjärnan hävdade att han var "ledsen" i Santiago Bernabeu klubben i september, vilket ledde till rapporter om en flytt till Paris Saint-Germain.
 
Den förra Manchester United anfallaren har dock sagt att hans uttalande inte hade något med pengar att göra, och avslöjade att samtal mellan klubben och spelaren kommer att äga rum efter den nuvarande La Liga säsongen.
 
"Förnyelsen är ett ämne som jag inte vill prata om och det är något som jag inte bryr mig om just nu" sa Ronaldo till AS.
 
"Nu bryr jag mig bara om laget och vi kommer att prata i slutet av säsongen. Jag svär på min son att jag aldrig var ledsen på grund av pengar".

Kommentarer

Anonym

2013-02-06 - 17:58:15
aww älskling, de där sista var sjuuukt gulligt.<3

Rolf

2013-02-06 - 19:56:45
Om Mourinho fortsätter så kommer han att förlänga kontraktet.
Han är klok, han vill inte slösa 1-2 säsonger med en ny tränare med ny team och spel styl.

Skriv en kommentar