Cristiano Ronaldo: "Real Madrid är bättre än Manchester United"

 
Den 28-årige stjärnan tror att hans lag kommer att besegra Manchester United i Champions League, och sade att han ser fram emot att återvända till Old Trafford.
 
Cristiano Ronaldo är säker på att Real Madrid har vad som krävs för att besegra Manchester United i Champions Leagues åttondelsfinal.
 
Den portugisiska spelaren, som representerade the Red Devils mellan åren 2003 och 2009, har betonat att Premier Laegue ledarna kommer att stå inför ett tufft prov, men insisterade på att hans lag är bättre.
 
"Jag tror at det kommer att gå bra. Enligt min åsikt är Real Madrid det bättre laget, men vi måste visa det på planen eftersom United är ett mycket förenat lag och det har de varit under de senaste åren" sade Cristiano Ronaldo till Uefas officiella Champions League tidning.
 
"De är ett lag som alltid spelar bra, varje år är de på topp och därför är de ett lag som vi respekterar jättemycket. Det kommer att vara en extremt svår match, speciellt i Manchester".
 
"Matchen i Old Trafford kommer att vara en match där jag kommer att känna många känslor. Jag spelade där i sex år. Jag har många vänner där, folk jag vill se med stort nöje. Det kommer att vara en match med en hel del känslor".

Skriv en kommentar