Gerard Pique: "Jag hoppas att Manchester United slår Real Madrid"

 
Mittbacken hejar på sitt förra lag i onsdagens Champions League match mellan Manchester United och Real Madrid.
 
Barcelona försvararen Gerard Pique hoppas att Manchester United kommer att nå Champions Leagues kvartsfinal på Real Madrids bekostnad.
 
Den spanska spelaren bar United tröjan från år 2004 till 2008, och han hoppas att hans förra lag kan slå Blaugranas rivaler i åttondelsfinalen.
 
"Jag skulle vilja att Manchester United tar si till nästa runda" sa Pique till reportrar, skriver Goal.
 
"Jag skulle vilja att de går vidare på grund av min tid i klubben. Madrid har dock varit i en bra form under de senaste veckorna. Det ser ut att bli en intressant match".

Kommentarer

Anonym

2013-02-11 - 16:57:08
det här är en horkatalan som avskyr världens bästa lag och spec Ronaldo som gjort honom till sin lilla hora... äckel katalan

Rolf

2013-02-11 - 17:06:45
Jag hoppas att någon slår Pique på arslet

Anonym

2013-02-11 - 18:09:53
Balotelli kommer ha roligt mot honom ;-)

Anonym

2013-02-11 - 18:46:21
balotelli får inte köra mot real han har varit inskriven tidigare i city det här året så han får inte spela

Skriv en kommentar