Kaká: "Jag tror att jag kan hjälpa och bidra med en hel del till laget"

Kaká, som fick starta gårdagens ligamatch, var glad över att få chansen att visa sitt värde, och lovade att han kommer att göra sitt bästa för att hjälpa laget nå framgång.

Kaká tog del av Real Madrids match mot Rayo Vallecano, och han gratulerade laget för deras bidrag efter Ramos utvisning.

"Jag tycker att laget läste matchen jättebra med en spelare mindre, och vi alla kämpade jättehårt under matchen som blev alltmer fysisk" sa Kaká till Real Madrids officiella hemsida.

"Det är alltid svårare när man har tio spelare, man måste springa mer och kämpa mer. Vi alla är dock nöjda eftersom vi kämpade hårt och fick en viktig vinst. Nu får vi vila i en vecka och jag gratulerar hela laget för en bra match".

Sedan pratade han om sitt spel under de senaste matcherna, och sade: "Mot Rayo kunde jag aktivt hjälpa till. Jag är nöjd med vinsten och över det faktum att det var den andra matchen i rad som publiken gav oss stående ovationer. Det ser ut som att våra träningar och ansträngningar ger resultat".

"Jag kommer att fortsätta kämpa och jag tror att jag kan hjälpa samt bidra med en hel del till laget; när jag får chansen kommer jag att visa det. Lite i taget går det bättre för mig".

Kommentarer

Artooooooon

2013-02-19 - 11:31:21
Enda sättet du kan bidra med något bra för laget, är om du lämnar laget för GOTT!

TACK FÖR MIG

Skriv en kommentar