Kaká: "Om tränaren vill att jag spelar kommer jag att finnas där för att hjälpa till"

Målskytten Kaká var nöjd med både lagets och sin egna prestation i matchen mot Deportivo, som han ansåg var en tuff match.

Real Madrid låg under i den största delen av matchen mot Deportivo la Coruña, men två sena mål av Kaká respektive Higuain gav Los Blancos tre poäng i handen.

Den brasilianska mittfältaren spelade hela matchen och stal showen tack vare hans prestation och kvitteringsmål.

"Laget spelar bra och det går bra för mig också. Inom fotbollen ändras allting så snabbt och jag är glad över att kunna hjälpa laget. Jag mår mycket bättre nu. Om tränaren vill att jag spelar kommer jag att finnas där för att hjälpa till" sa Kaká enligt Real Madrids officiella hemsida.

"Det var en viktig vinst i en jättesvår match. I den första halvleken var vi lite oroliga och gjorde ett fåtal misstag. I den andra halvleken förbättrades vi och vi vann tre poäng som är viktiga för oss".

Deportivo spelade med ett högt tempo i början av matchen, men Mourinhos män reagerade bra efter motståndarnas första mål.

"Vi visste att Deportivo inte spelade bra och vi såg en möjlighet att ändra på deras öde. I den andra halvleken förbättrade vi vårt spel, vi gjorde två mål och vi kunde ta de tre poängen hem med oss".

Skriv en kommentar