Ny design med nya funktioner!

Som ni förmodligen ser så har jag ändrat på bloggens design. Denna gång är det dock spännande förändringar som är inkluderade. Först och främst är det lättare att hitta till olika saker nu, men dessutom så kan ni bidra med inlägg!
 

Vid sidan om, i menyn, kan ni se rubriken "Senaste faninläggen". Detta är en funktion för er läsare, som kan börja skriva inlägg på 'fansidan'. Där kan ni till exempel skriva krönikor som kommer att visas för alla läsare! Genom att klicka på "Klicka här för att skriva" kan ni läsa mer om detta.
 

Inte nog med det, utan inom kort kommer ni att kunna läsa delar av Sergio Ramos och Iker Casillas böcker översatta till svenska. Så fort översättningen är klar, kommer ni att informeras om detta här på bloggen.

Sist men inte minst så finns det nu en länk i menyn för er som vill lära sig grundläggande spanska (klicka här). Detta är något som ni läsare har bett mig om eftersom många utav er vill kommunicera med bland annat Iker Casillas eller Sergio Ramos (som inte är så bra på engelska) om ni träffar dem någon gång.

Kommentarer

enN

2013-02-19 - 01:11:56
Fint fint att denna sida växer. Fortsätt så här!

Reali

2013-02-19 - 11:47:12
Ha lite mörkare bilder längst upp tycker jag! Sidan känns väldigt "blek"
Svar: Målet var att få den att se ljus ut, så att den påminner om "Los Blancos". Dessutom finns det lite mörkare bilder där också ;)
Real Madriid CF Admin

kasper

2013-02-19 - 12:33:08
Härligt!

sanna

2013-02-19 - 13:20:12
mycket snyggare innan :(

Sara

2013-02-19 - 13:52:23
Riktigt snyggt och funktionellt! Dock kan jag hålla med om att bilderna är lite för ljusa. Jag tycker det skulle vara snyggare om bilderna hade normala färger och intensitet. :)

Anonym

2013-02-19 - 17:54:03
den blir bara bättre o bättre. fixa så att man kan gilla kommentarerna :p, blir nog svårt
Svar: Jag har länge försökt med det, men har inte lyckats skapa någon sådan funktion.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2013-02-19 - 17:58:23
jag tycker du ska ta bort "meny" rutan och visa alla rutorna så att det synns. inte alla som lägger märke till meny fältet
Svar: Jag ska tänka på saken.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2013-02-19 - 18:54:42
Jag tycker allt var bra! Bilderna längst upp ger verkligen en los blancos känsla som du säger att syftet var så inga mörka bilder behövs. Menyn är perfekt som den är tycker den är riktigt häftig to be honest ;) Jag tror inte att folk är så dumma att de inte kan hitta den för det står klart och tydligt meny... Allt är fint och jag gillar fansidan!! :D

Skriv en kommentar