Sergio Ramos: "Min utbildning och min stil har aldrig noterats"

Den spanska backen har försvarat sig själv efter Danny Welbecks mål i den första åttondelsfinalen mellan Los Blancos och The Red Devils.

Sergio Ramos säger att Jose Mourinho har aldrig ifrågasatt hans förmåga, trots att Real Madrid tränaren sade att den spanska huvudstadsklubben saknade "individuella dueller" i sin Champions League match förra veckan.

Danny Welbeck gjorde det första målet för engelsmännen innan Los Blancos avgjorde matchen, men försvararen har fortfarande förtroende för sin egna förmåga.

"Min utbildning och min stil har aldrig noterats" sade 26-åringen till mundodeprotivo.com.

"Jag håller mina åsikter för mig själv, jag har alltid sagt att alla har rätt att tänka hur de vill. Min utbildning och min stil har aldrig noterats om vi inte gör misstag".

Skriv en kommentar