Cristiano Ronaldo: "Inte ens Gud kan nöja alla"

Den portugisiska stjärnan tycker att det är ett svårt jobb att få alla att bli nöjda, men Luiz Felipe Scolari har inget annat än beröm för spelaren.
 
Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har betonat att han gör sitt bästa för att behaga så många människor som möjligt, men känner att det är omöjligt att få alla nöjda.
 
"Inte ens Gud kan nöja alla. Jag kommer alltid att försöka vara en god människa som de flesta gillar. Men att visa alltför mycket ödmjukhet är fel" sa Ronaldo till Globo.

"
Jag försöker alltid och jag jobbar hårt för att bli den bästa på det jag gör. Enligt min åsikt borde alla vilja bli den bästa på det de gör, oavsett vad han eller hon har för yrke".
 
Under tiden hyllade Portugals förra tränare Luiz Felipe Scolari sin förra spelare, och sade: "Han är en spelare som vill alltid vinna. Han vill aldrig hamna på andra plats, utan han vill alltid vara den bästa. Han är en komplett spelare och alltid professionell".

Kommentarer

Julio

2013-01-07 - 15:25:41
Vilken tid delar dom ut priset?

Reali

2013-01-07 - 15:47:16
KL. 19:00 ikväll

AD

2013-01-07 - 16:41:20
Vad skriver de spanska tidningarna om Adan och mou idag?

Anonym

2013-01-07 - 17:58:40
Gud finns ju inte så det förstår jag.

Skriv en kommentar