Jose Mourinho: "Jag kommer att återvända till Premier League någon gång"

 
Den framgångsrika tränaren har ömt återspeglat på sina tid med Chelsea, och sade att han vill återvända till England någon gång i framtiden.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har ännu en gång sagt att han vill återvända till Premier League vid någon tidpunkt i framtiden.
 
Den 49-årige taktikern hade framgångsrika år i England när han tränade Chelsea från 2004 till 2007, och han har inget annat än fina minnen från sin tid i Premier League.
 
"Mina minnen från den engelska fotbollen kan inte vara bättre" sa Mourinho, rapporterar Goal.
 
"I England känner man den verkliga passionen för spelet. Det handlar inte bara om passionen för klubbarna, det är främst om passionen för fotbollen - och man känner den. Jag älskade det från den första till den sista dagen".
 
"Men jag vet att någon dag kommer jag att komma tillbaka eftersom engelsk fotboll betyder mycket för mig ".

Skriv en kommentar