Sami Khedira: "Det är jätteviktigt för mig att ha tränarens förtroende"

 
Den tyska spelaren har sagt att Los Blancos tränaren spelar en stor roll i hans goda prestationer, och varnade att man inte bör underskatta Valencia i den kommande Copa del Rey matchen.
 
Real Madrids mittfältare Sami Khedira har understrukit vikten av Jose Mourinhos roll i laget, trots portugisens dåliga start av ligan.
 
Den tyska spelaren har imponerat med ett antal fina prestationer efter vinteruppehållet, och han har klargjort att det är viktigt för honom att hans tränare stöttar honom.
 
"Jag mår jättebra just nu och det kan man se tydligt på planen. Det är jätteviktigt för mig att ha tränarens förtroende" sa Khedira i en presskonferens, skriver Goal.
 
"Mina lagkamrater och tränare är alla nöjda med mina prestationer och det är vad som är viktigast. Jag kommer att göra mitt bästa för att behålla denna form".
 
"Det kommer att bli en svår match mot Valencia. De är ett bra lag och vi måste vara uppmärksamma i försvaret".

Skriv en kommentar