Sergio Ramos: "Det är en skam att jag inte kan spela mot Barcelona"

 
Ramos, som kommer att missa onsdagens Copa del Rey match på grund av avstängning, har uttryckt sin besvikelse över att han kommer att missa matchen.
 
Sergio Ramos säger att han känner sig som en Real Madrid veteran eftersom han har blivit en av klubbens mest erfarna spelare i Santiago Bernabeu klubben.
 
Försvararen lämnade Sevilla för Real Madrid sommaren 2004, och sedan dess har han spelat över 300 officiella matcher för Los Blancos.
 
"Jag känner mig som en veteran på grund av tiden som jag har spenderat i klubben. Ansvarsnivån blir allt större" sa Ramos till Real Madrids officiella hemsida.
 
Sedan diskuterade den spanska högerbacken den kommande Copa del Rey semifinalen mot Barcelona, och betonade sin frustration över det faktum att han kommer att missa onsdagens första match på grund av avstängning.
 
"Det finns många saker som jag inte förstår och jag kommer inte att prata om dem. Jag måste hålla tyst och prata på planen istället. Det är en skam att jag inte kan spela i denna match".
 
"Vi måste återstå lugna eftersom det är två matcher mot ett bra lag. De två matcherna kommer att visa en fin fotboll".

Kommentarer

Anonym

2013-01-28 - 23:19:58
asså det här kmr fan inte gå bra, utan pepe ramos casillas

Experten(1) -->ParhamPrinceJ

2013-01-28 - 23:58:49
Pepe kanske återvänder till matchen :thumbup:

Skriv en kommentar