Callejon hyllade Real Madrid för allt det har innburit för honom

José Callejon signerades för Napoli förra veckan, och hyllade Real Madrid innan han lämnade.

Efter att ha signerat för Napoli förra veckan, hyllade José Callejon Real Madrid suppotrarna.

Callejon lämnade ett uttalande på Real's hemsida:

"Jag skulle vilja skicka detta meddelande till alla som stöder eller är involverad i Real Madrid. Detta är inte farväl meddelande, utan ett tack och tills vi träffas igen:

"Jag tackar Real Madrid för allting som det har inneburit och som alltid kommer att innebära för mig, eftersom det har hjälpt mig som en idrottsman och som person".

"Jag tackar denna underbara klubb och dess supportrar för deras förståelse och respekt".

"Jag skulle vilja säga ett särskillt tack till alla som arbetar för Real Madrid, från presidenten till personalen och tränarna och till alla som arbetar bakom kulisserna, som allmänheten inte känner till men som alltid finns där".

"Slutligen skulle jag vilja säga att jag har spenderat åtta oförglömliga år av mitt liv här och för min del har jag tillängnat all min styrka och arbete för att ge tillbaka till Real Madrid en del av vad det har gett mig".

"För allt detta, låt mig än en gång säga, tack alla väldigt mycket".

Kommentarer

Los blancos

2013-07-14 - 21:04:11
Vi Kommer sakna dig callejon,och tack för det du för oss
Kung....

Good luck Callejon

2013-07-15 - 14:26:04
En riktig madridista och verkligen en fotbollsspelare alla lag skulle vilja ha!

Real Madrid

2013-07-21 - 10:31:55
Älska Callejon, lycka till!

Skriv en kommentar