Isco: "Jag vill vinna La Decima under mitt första år med Real Madrid"

Den tidigare Malaga stjärnan hoppas att han kan vinna Champions League med Real Madrid, vars mål är att vinna den tionde Champions League titeln.

Real Madrids nya signering, Isco, har satt sitt sikte på att vinna La Decima under sin första säsong med Carlo Ancelottis nya klubb.

Under Jose Mourinhos tre år i Santiago Bernabeu klubben har marängerna förbättrat sig i den europeiska tävlingen då de tog sig till Champions Leagues semifinal tre gånger, men klubben väntar fortfarande på sin tionde titel.

"Alla som är involverade med Real Madrid vill vinna La Decima och vi hoppas att vi får den i år" sade Isco till klubbens TV-station.

"Det är något som kommer att göra fansen riktigt lyckliga. Real Madrid är ett av de mest krävande lag. Jag hoppas att jag kommer att spela mycket och framför allt förtjäna min plats samt vinna titlar, vilket är viktigast för Real Madrid.

"Majoriteten av denna trupp fångade mitt öga när jag spelade mot dem. Cristiano Ronaldo är ett odjur, Xabi Alonso, Özil, Sergio Ramos... Det finns mycket talang i detta lag och vi hoppas att vi kan använda det för att vinna stora titlar".

Kommentarer

Anonym

2013-07-04 - 22:14:34
vi får hoppas att i år är reals år!!!! :D

Anonym

2013-07-04 - 22:31:08
arbeloa(sluta underskatta honom, han e duktig) -pepe/varane -ramos-coentrao(håller bättre i försvaret än den slarvige marcelo)

alonso - modric/khedira

isco-özil-ronaldo

cavani

jugge

2013-07-04 - 23:22:35
Jag tycker personligen att laget kommande säsong ska laget se ut så här.

Casillas/Lopez

Carvajal-Ramos-Varane.Marcelo/Coentrao

Casmeiro/khedira Modric

Isco Özil/Kaka Ronaldo

Mandzukic/Dzeko

glghllclvv

2013-07-05 - 11:50:27
casillas
carvajal pepe ramos marcelo

özil isco modric

bale. cavani. ronaldooo


reserver:: bemzema alonso/kedira??? varane
kaká lopez arbeloa nacho jese rodriguiez morata

säljas: coentrao albiol callejon adan khedira/alonso???

Anonym

2013-07-05 - 13:09:42
Dock har man anlitat Casemiro till RM Castilla.

kurd

2013-07-05 - 15:12:02
jugge du är sjuk

Jugge

2013-07-05 - 15:51:18
Det var bara min åsikt kurd. Sen vad var det som var så dåligt.

iHala Madriiiid!

2013-07-05 - 19:27:16
Tycker lag upställningen ska se ut så här

Casillas
Carvajal Ramos Varane Marcelo


Xhabi Modric


Isco/Di Maria Özil Ronaldo

Benzema/Jese Rodriguez


Har Isco o Di Maria där för Tottenham vill inte släppa Bale, sedan har jag Benzema o Jese för det ser ut som om PSG har tagit över värvningen om Cavani, så jag skulle vilja se Real Madrid spela så nästa år

Född till en Madrista

2013-07-06 - 16:26:33
jugge är verkligen bosnian, dzeko skämtaru fan det ska ju vara suarez

Jugge

2013-07-07 - 00:01:02
Ja är inte bosniak jag är jugge och det var min åsikt plus mandzukic var också med där.

Skriv en kommentar