Karim Benzema: "Självklart kommer jag att stanna i Real Madrid"

Den franska anfallaren säger att han inte är intresserad av att lämna Santiago Bernabeu, eftersom han vill vinna titlar med Real Madrid nästa säsong.

Karim Benzema har insisterat på att han inte kommer att lämna Real Madrid i sommar, men medgav att han blev besviken med sin 2012/2013 kampanj.

Fransmannen hade en misslyckad säsong då han inte lyckades säkra en regelbunden startplats, men säger att han hoppas att han får stanna för att fortsätta kämpa för att vinna troféer med den spanska huvudstadsklubben.

"Självklart kommer jag att stanna. Jag är lycklig i Real Madrid och jag kommer inte att lämna" sade Benzema till Marca.

"Jag ser fram emot att vinna titlar, men jag tror att vi alla behöver koppla av lite".

"Denna säsong var inte som den innan. Jag avslutade förra säsongen med 30 mål och lyckades endast göra 20 denna gång".

"Fortsätt att stötta oss och nästa säsong kommer vi att göra vårt bästa för att vinna ligan och självklart Champions League".

Skriv en kommentar