Neymar: "Ronaldo, Kaká och Marcelo sade att jag borde signera för Real"

Barcelonas nya signering har avslöjat att han valde att lyssna på sin familj istället för spelare som Cristiano Ronaldo och Kaká.

Neymar har avslöjat att spelare som Cristiano Ronaldo, Kaká och Marcelo försökte övertyga brasilianaren att flytta till Real Madrid istället för Barcelona i sommar.

Den 21-årige Santos stjärnan valde dock att flytta till den katalanska klubben, då han beslutade sig för att lyssna på sin familj istället för spelarna.

"Ronaldo, Kaká, Marcelo... Många människor sade att jag borde signera för Real" sade Neymar till Marca.

"Men i slutet valde jag att diskutera med min familj och jag är jätte nöjd med vägen jag har valt i Europa".

Kommentarer

Reali

2013-06-03 - 20:55:44
Det var "tjockis Ronaldo" och inte CR7
Svar: På artikeln står det Cristiano Ronaldo, inte Ronaldo de Lima.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2013/06/02/4020507/neymar-ronaldo-kaka-marcelo-tried-to-convince-me-to-join?ICID=CP_124
Real Madriid CF Admin

C

2013-06-04 - 13:19:19
Finns ingen "tjockis Ronaldo". Det finns "Ronaldo fenomenet"

Reali

2013-06-04 - 23:17:33
Till bloggägare:
Jag vet att det är många som skrivit så i och med att Neymar sagt "Ronaldo" men sanningen är att det inte var CR7. Brasiliens Ronaldo, Kaka och Marcelo försökte. Även Carlos. CR7 är fel

Skriv en kommentar