David de Gea: "Jag skulle vilja flytta hem igen i framtiden"

Old Trafford målvakten har medgett att han har planer på att återvända till Spanien i framtiden.

Manchester Uniteds målvakt David de Gea medger att en flytt tillbaka till Spanien är något som han planerar att göra i framtiden.

Den tidigare Atletico Madrid förstahandsmålvakten har kopplats med Real Madrid sedan början av denna säsong, och samtidigt som spanjoren betonade att han är lycklig i sin nuvarande klubb, indikerade han att han skulle vilja återvända hem.

"Jag är jätteglad i Manchester och dessutom har jag ett kontrakt här" sade De Gea, rapporterar Tribalfootball.

"Men med tidens gång skulle det vara trevligt att flytta hem. Jag skulle vilja återvända dit eftersom kärleken som de gav mig där var speciell".

Skriv en kommentar