Marcelo: "Jag bryr mig inte om vad andra säger om mig"

Försvararen har återvänt till Los Merengues startelva, men har ännu inte lyckats visa samma form han hade innan sin skada.

Marcelo, som återvände till Real Madrids startelva i gårdagens match, kommenterade sitt lags vinst mot Celta.

Den brasilianska vänsterbacken skadade sig för några veckor sedan och återhämtade sig nyligen. Sedan sin comeback har han inte lyckats visa sin sanna form, vilket har resulterat till en förlorad plats i Mourinhos startelva.

"Vi visste att det skulle vara en tuff match. Vi kämpade jättehårt och vi spelade bra. Vi förbättrar oss och vi hoppas att det kommer att fortsätta såhär till slutet av säsongen" sade Marcelo till Marca.

Sedan svarade han på de senaste kritikerna, och fortsatte: "Jag kan förbättra mig, men jag är mår fint. När folk säger bra saker om mig uppmärksammar jag det inte, och jag gör det inte heller när de säger dåliga saker".

"Nyhetstidningarna skriver det som säljer: vi kommer att fortsätta göra det vi gör. Personligen känner jag mig inte upprörd på det pressen säger om mig".

Skriv en kommentar