Franck Ribery: "Jag kommer inte att lämna Bayern München för Real Madrid"

Fransmannen insisterade på att en sommarflytt är inget alternativ för honom eftersom han vill stanna hos Champions League mästarna.

Franck Ribery har betonat att han är lycklig med sitt liv i Bayern München och lade till att han inte är intresserad av en flytt till Real Madrid.

Den franska anfallaren var nära en flytt till Santiago Bernabeu i det förflutna, och efter att Los Blancos president, Florentino Perez, avslöjade att Zinedine Zidane kommer fortsättningsvis att ta hand om klubbens transfers, har spekulationer antytt på att Ribery kan signera för marängerna i sommar.

"Om Zidane kontaktar mig kommer jag att säga till honom att jag känner mig lycklig i Bayern, och jag tror att han skulle förstå mig" sade Ribery.

"Jag var nära en flytt till Madrid i det förflutna, men inget hände och jag är mycket glad över att jag stannade i Bayern".

Kommentarer

Anonym

2013-05-30 - 15:49:18
Kom!

Anonym

2013-05-30 - 23:47:59
vi vill ha ribery ! vi vill ha ribery !

Skriv en kommentar