Kaká: "Hela försvaret bör klandras för de tre insläppta målen"

Kaká var nöjd med Real Madrids comeback vinst mot Valladolid i lördags, trots att han inte vad glad över att laget släppte in tre mål på hemmaplan.

Real Madrids mittfältare Kaká har kritiserat sitt lags försvar som släppte in tre mål på hemmaplan under 4-3 vinsten mot Valladolid.

Den brasilianska stjärnan gjorde ett av de fyra målen efter halvtid för att hjälpa sitt lag att få de tre poängen, medan Cristiano Ronaldo gjorde sitt 199 mål för klubben under matchen.

"Det var en tuff match efter att ha eliminerats (ur Champions League" sade Kaká till Real Madrids officiella hemsida efter matchen.

"Vi trodde att det skulle vara möjligt att nå finalen, men vi gjorde det inte, och att spela tre dagar efter är inte lätt. Men ännu en gång visade vi vår förmåga att göra en comeback mot ett bra Valladolid lag".

"Vi släppte in tre mål på hemmaplan. Det är inte normalt och vi gillar det inte. Hela försvaret bör klandras, men det är sådana saker som vi måste förbättra. Laget vaknade till efter det första målet".

"Jag hade några chanser, jag gjorde ett mål och jag är glad med min personliga prestation. Jag är en attackerande mittfältare och jag är alltid ute efter att skapa chanser och hjälpa anfallarna".

Skriv en kommentar