Neymar kommer att välja mellan Real Madrid och Barcelona

Anfallaren är glad över att två bud - som tros komma från Madrid och Barcelona - har blivit accepterade av Santos, och insisterade på att han kommer att ta sin tid innan han fattar något beslut.

Neymar har avslöjat att han kommer att ta sin tid att välja sin nästa klubb efter att Santos meddelade att de har accepterat två bud på den brasilianska anfallaren.

Barcelona har haft ett stort intresse för den 21-årige stjärnan under de senaste veckorna, och man tror att Blaugrana och Real Madrid är de två klubbarna som ligger bakom buden.

När Neymar fick reda på att hans klubb hade accepterat buden, beskrev han känslan som "det lyckligaste ögonblicket i hans liv".

"Det är en ära, det är det lyckligaste ögonblicket i mitt liv och jag kommer att tänka på de två buden jättemycket" sade Neymar till reportrar i Brasilien, skriver Goal.

"Jag kommer att fatta beslutet med min familj, jag har ingen brådska. Jag kan ta ett beslut på fem minuter, en halv timma eller tre dagar. Min familj kommer att hjälpa mig att avgöra vad som är bäst för mig".

Skriv en kommentar