Raul Albiol: "Jag önskar Mourinho det bästa"

Real Madrid försvararen har uttryckt sin tacksamhet gentemot den avgående tränaren, och betonade att han aldrig hamnade i någon konflikt med portugisen.

Raul Albiol har tackat Jose Mourinho för hans bidrag till Real Madrid och önskade tränaren det bästa vart han än hamnar.

Den portugisiska taktikern kommer att lämna den spanska huvudstadsklubben i slutet av säsongen efter tre kontroversiella år.

"Mourinhos sista match är på söndag och jag hoppas att han når framgång vart han än går" sade Albiol till AS.

"Det kommer alltid att vara nödvändigt att behålla alla de nya saker jag lärde mig av honom, och för min del har jag inga problem med honom".

"Varje tränare har sina egna preferenser och smaker, men de måste vara respekterade. Jag önskar honom all lycka".

Skriv en kommentar