Gareth Bale: "Real Madrid är världens bästa lag"

Walesaren hävdar att det inte finns någon annan klubb som ligger på samma nivå som Real Madrid.

Gareth Bale anser att Real Madrid är världens största klubb och han är säker på att hans lag kommer att vinna många titlar i framtiden.

Den walesiska yttern lämnade Tottenham för Los Blancos sommaren 2013 för 100 miljoner euro och han betonade att han inte ångrar sin flytt till de spanska giganterna.

"Enligt min åsikt är Real Madrid världens bästa lag. Vi har de bästa spelarna och den bästa arenan, och allt med denna klubb är perfekt" sade Bale till klubbens officiella hemsida.

"Jag vill vinna många saker och det här är det bästa laget jag kan spela för. Jag hoppas att jag kan spendera mycket tid med detta lag, vinna många titlar och visa alla att vi är en stor klubb som alltid spelar för att vinna".

"Jag vill hjälpa laget, göra mitt bästa på planen och, framför allt, vinna titlar och troféer, vilket är ett mål som vi alla strävar efter".

"Jag är nöjd med allting, allt har fungerat bra för mig och jag hoppas att det kommer att fortsätta såhär".

Skriv en kommentar