We are Fifa 14

Imorgon den 26 september kommer EA Sport att släppa FIFA 14 för Xbox 360 och Playstation 3. Spelet har uppdaterats och förbättrats i olika aspekter och enligt The Mirror innehåller det en otrolig atmosfär på arenorna.

Dessutom kommer man nu att kunna spela med ett antal legendariska fotbollsspelare, som exempelvis Pele, Bergkamp och Maldini. Du kan vinna dessa spelare till ditt "Ultimate team" som kan senare spela tillsammans med dagens bästa fotbollsspelare, som Cristiano Ronaldo, Gareth Bale och Isco.

Fifas hårda jobb för att göra denna upplaga den bästa genom deras historia verkar ha lönat sig. Spelets demo har fått främst positiva reaktioner och lämnade en hel del fans imponerade samt längtansfulla.

Spelet må komma ut imorgon, men glöm inte att du kan fortfarande förhandsboka spelet!


Kommentarer

Anonym

2013-09-25 - 18:10:41
Vilket jävla propagandastycke till skitartikel. Legendariska spelare är bara till Xbox 360 och Xbox One, men det behövde tydligen inte nämnas eftersom du ska lura på så många som möjligt att köpa spelet. Spelets demo har fått extremt negativa reaktioner. T.ex. har många klagat på att "finesse shots" är för starka. EA skulle fixa detta, men, precis som med det förra demot, sket dom i vad fansen tyckte och släppte spelet utan att ha gjort ett skit. Jag har inte hört något fan som var imponerad av spelet eftersom ändringarna är minimala, även om vissa såklart tycker att spelet är bra. Nåja, bra blogg annars.
Svar: Jag försöker verkligen inte lura på så många som möjligt att köpa spelet, faktum är att jag inte tjänar något på att få er att köpa det. Detta sponsrade inlägg skrevs endast som ett tips, jag får alltså ingen slags ersättning om ni köper det.
När det gäller reaktionerna på spelets demo så beror det väl på vart man läser. Jag läste recensioner och omdömen om spelet på engelska sidor, och där hade fansen skrivit positiva saker om det, så det beror väl helt enkelt på vilka källor man använder - vissa gillar det, andra inte. Värt att notera är också att jag skrev att "spelets demo har fått främst positiva reaktioner", notera ordet främst.

/Admin
Real Madriid CF Admin

Anonym

2013-09-25 - 19:14:04
PES 2014 har fått bättre omdömen och har helt klart bättre grafik.

Anonym

2013-09-25 - 20:41:36
Måste nog säga att det är ännu värre då, om du inte får någon ersättning för detta, alltså. Då hade du kunnat göra en analys där du inte bara glorifierar spelet, jag menar det står absolut inget negativt om spelet i det här inlägget. Det är bara en massa upprepade samtalämnen som används av EA, ungefär som medias upprepande av regeringars samtalsämnen. Ett tips är att läsa omdömena från EA´s forum, för recensioner är ofta opålitliga och kortsinnade. Jag noterade att du skrev främst, min poäng var relaterad till de föregående spelens omdömen, det är rätt uppenbart att ett spel som FIFA får främst positiva reaktioner. Men det var helt klart dumt av mig att anta att du fick betalt för det här, tyckte bara att det var en hel del angelägna saker som du inte nämnde, kanske kan du tänka på att nämna att det är du som rekommenderar spelet och varför. Ingen stor sak dock, du gör som du vill.

hala madrid

2013-09-27 - 10:11:34
tjaba hur tar man emot bollen bra när man får en pass av medspelaren?

Skriv en kommentar