Diego Lopez: "Jag kommer bara att lämna Real Madrid de sparkar mig i baken!"

Enligt uppgifter är 32-åringen upprörd över att han inte är klubbens förstahandsmålvakt i Champions League och Copa del Rey, men målvakten insisterar på att han inte har några problem med att slåss för startplatsen.

Diego Lopez har förnekat rapporter som hävdar att han är olycklig i Real Madrid, och skämtade om att han bara kommer att lämna klubben om Los Blancos sparkar honom i baken.

Enligt uppgifter känner sig 32-åringen frustrerad över att han är bara Carlo Ancelottis förstahandsval i La Liga, då klubbens kapten Iker Casillas är det föredragna alternativet i Champions League och Copa del Rey.

Lopez säger dock att han är mer än lycklig i Santiago Bernabeu och insisterade på att han trivs i klubben.

"Jag har sagt det här många gånger, jag har ett treårskontrakt och jag kommer bara att lämna om de sparkar mig i baken!".

"Rykterna är ett skämt. Jag stannar här. Jag är jätteglad här och jag kommer att fortsätta kämpa för allt".

Skriv en kommentar