Lär känna Alvaro Morata

För tre dagar sedan publicerades ett inlägg om Angel di Maria, där vi fick lära känna argentinaren lite mer än vad vi gjorde tidigare. Denna gång pratade Marca med Morata, som fick besvara 12 frågor.

Dröm:
Att spela för Real Madrid
Spelare: Raul Gonzalez
Band: El Canto del Loco, men de har splittrats och Dani Martin (gruppens före detta sångare) är ett Atletico fan.
Film: Seven Pounds, med Will Smith.
Den senaste boken du har läst: Den första boken av Stieg Larssons trilogi, Män som hatar kvinnor.
TV serie: The Simpsons
Hobby: Se på filmer hemma eller på bio.
Tuenti eller Facebook? Båda.
iPhone eller Blackberry? Jag har en Blackberry.
Vad har du för slags bil? Jag har en Volkswagen Golf, men jag har inte fått mitt körkort än. Jag köpte bilen eftersom jag fick rabatt, så på detta sätt blev det billigare.
Restaurang: El Tulipán, där de serverar asturisk mat.
Semesterort: Jag brukar spendera min tid mellan Formentera och Marbella.

Kommentarer

HALA MADRID

2014-08-02 - 12:34:23
Jag tror inte att bloggaren vet om att morata har lämnat.

Monsterhajjen

2014-08-03 - 00:45:36
Helvete vad Illaramendi är dålig!

Sovjet

2014-08-03 - 05:06:02
Monsterhajjen... Ditt namn är fan sämre! 12år?

Sovjet

2014-08-03 - 05:06:06
Monsterhajjen... Ditt namn är fan sämre! 12år?

Anonym

2014-08-04 - 21:16:14
Haha Volkswagen?!?!!!

Skriv en kommentar