Iker Casillas: "Det finns inga problem mellan mig och Ancelottis dotter"

Ancelottis dotter uttryckte sin åsikt om att hon tycker att Lopez är det bättre alternativet på målvaktspositionen, men Casillas säger att han har accepterat hennes ursäkt.

Real Madrid målvakten Iker Casillas har avslöjat att han har pratat med Carlo Ancelotti om kommentarerna som kom ut från tränarens dotter.

Katia Ancelotti pratade med median tidigare i veckan och visade sitt stöd för Diego Lopez, som hon föredrog framför Los Blancos kaptnen.

Casillas avdramatiserade frågan och sade att italienarens dotter har bett om ursäkt, och vägrade att diskutera att han har blivit lagets andrahandsmålvakt.

"Jag känner Ancelottis dotter" sade Casillas till COPE. "Vi är vuxna. Jag har pratat med tränaren och problemet är löst".

"När någon ber om ursäkt måste man acceptera det. Jag kommer inte att prata om någon roation. När jag spelar njuter jag av det, men jag är redan uttråkad av detta talsämne".

Skriv en kommentar