Jese Rodriguez: "Cristiano Ronaldo ger mig alltid goda råd"

Spanjoren hyllade den portugisiska kaptenen efter hans assist i 2-0 vinsten mot Osasuna.

Efter Cristiano Ronaldos assist till Real Madrid anfallaren Jese Rodriguez, sade spanjoren att han står i skuld till portugisen som har varit ett stöd för honom.

Ronaldo passade Jese som gjorde det sista målet i gårdagens Copa del Rey vinst mot Osasuna på Santiago Bernabeu, och spanjoren var snabb med att hylla 28-åringen.

"Jag älskar att spela med dessa spelare, oavsett vilken position" sade Jese till Marca. "Jag är jätteglad med det jag gör. Jag måste fortsätta att spela och träna på samma sätt, och fortsätta att jobba hårt varje dag".

"Jag tackar alla mina kollegor för deras stöd, speciellt Cristiano, som alltid ger mig goda råd. Jag skulle också vilja assistera en av hans mål".

Skriv en kommentar