Fabio Coentrão: "Jag måste fokusera på Real Madrid"

Coentrão kommer att missa resten av VM på grund av en lårskada, och säger att han hädanefter kommer att fokusera på Real Madrid.

Portugals vänsterback Fabio Coentrão säger att han måste lägga sin VM sorg bakom sig och fokusera på att vara redo att spela för Real Madrid igen.

Den 26-årige försvararen deltog i sitt landslags 4-0 förlust mot Tyskland, men lämnade planen i den andra halvleken på grund av en lårskada.

Nu har skadan visat sig vara allvarlig och portugisen kommer att missa resten av turneringen i Brasilien.

"Som alla redan vet är skadan allvarlig och kräver omsorg och uppmärksamhet" sade Coentrão i en presskonferens.

"Jag måste ta hand om mig själv eftersom försäsongen sätter igång inom en månad. Jag måste fokusera på att återhämta mig för att kunna hjälpa Real Madrid".

Kommentarer

Anonym

2014-06-21 - 15:18:39
fuck att han missar vm

Anonym

2014-06-21 - 19:58:44
jätte synd att han missar vm egentligen

Skriv en kommentar