Gareth Bale: "Jag kommer att bli ännu bättre nästa år"

Efter att ha äntligen vunnit La Decima, säger Real Madrid stjärnan att han vill försvara Champions League titeln nästa säsong.

Efter att ha lett sitt lag till Champions League titeln samt Copa del Rey trofén, varnar Real Madrids ytter Gareth Bale att han kommer att bli "ännu bättre" nästa säsong

Walesaren hade ingen bra start på säsongen 2013/2014 efter sin 100 miljoner euro flytt från Tottenham, men senare blev han en nyckelspelare för Carlo Ancelottis män.

24-åringen gjorde ett fantastiskt individuellt mål i Copa del Rey finalen mot Barcelona, och nätade ett av de fyra målen mot Atletico Madrid i Champions League finalen i Lissabon.

"Jag är jätteglad i Real Madrid och nästa år är jag säker på att jag kommer att bli ännu bättre" sade Bale under sitt besök i Indonesien, rapporterar Goal.

"Nästa år vill jag behålla Champions League och bli det första laget som gör det konsekutivt".

Skriv en kommentar