Diego Lopez: "Casillas har aldrig varit respektlös mot mig"

Los Blancos förstahandsmålvakt förnekade rapporter som hävdar att hans relation med Casillas är dålig.

Real Madrids målvakt Diego Lopez insisterar på att han har en god relation med Iker Casillas och att han aldrig hade några problem med Los Blancos ikonen.

Lopez ersatte Casillas som klubbens förstahandsmålvakt när Jose Mourinho tränade laget säsongen 2012/2013, och han har behållit sin plats sedan dess.

Förra året rapporterades det att de två rivalerna var oense på grund av den förändrade situationen, men Lopez betonade att de respekterar varandra.

"Jag har en bra relation med Iker. En relation kan förändras, men inte på grund av att en situation förändras" sade Lopez till El Larguero.

"Jag beundrar Iker och har mycket respekt för honom. Jag har alltid respekterat honom och han har aldrig varit respektlös mot mig".

"Vi har en normal och vänskaplig relation. Vi respekterar varandra och är älskade av fansen. Det är omöjligt att säga något negativt om Iker för då skulle jag ljuga".

Kommentarer

Anonym

2014-03-20 - 18:46:09
Gött att höra att de två, fantastiska målvakterna, som kämpar om samma plats kommer överens. :)

Skriv en kommentar