Kaká: "Jag är öppen för att hitta en situation till mitt problem"

 
Den förra Rossoneri mittfältaren har suttit på bänken i ett tag nu, men vill han få ett slut på detta och är öppen för alla alternativ.
 
Kaká har avslöjat att han desperat vill lämna sin Real Madrid mardröm och återvända till AC Milan i januaris transfermarknad.
 
Den brasilianska stjärnan lämnade San Siro för Santiago Bernabeu klubben år 2009, men lyckades aldrig säkra en regelbunden plats i Jose Mourinhos startelva.
 
Efter att ha ätit en måltid med Rossoneri anfallaren Robinho, medgav mittfältaren att han inte gillade sin situation hos Los Blancos.
 
"Min situation i Real Madrid är olycklig för mig och för andra" sa Kaká till Sky Sport 24.

"Jag har redan sagt att jag är öppen för att hitta en situation. I Milan hade jag många fina minnen och jag har fortfarande vänner där".
 
"Jag har redan sagt till Real Madrid att jag är öppen för en lösning, och om det blir bra för mig blir det bra för alla".
 
Trots att Kaká säger att han vill återvända till Serie A klubben, avslöjade klubbens vicepresident, Adriano Galliani, tidigare i veckan att det är omöjligt för en sådan affär att ske.
 
"Kaká är omöjlig eftersom hans lön är ett problem för oss" sa Galliani.

Skriv en kommentar