(Gammal nyhet) | Real Madrids Angel di Maria vill vinna Champions League


Den argentinska yttern är ivrig över att få vinna Champions League med Santiago Bernaeu klubben.
Angel di Maria

Argentinaren, Angel di Maria, lämnade det portugisiska laget, Benfica, för Real Madrid tidigare i sommar och den skickliga yttern ör övertygad om att han kan göra ett gott intryck med Real Madrid. Di Maria är full av ambition och siktar på att vinna Champions League.

"Jag är lycklig här. Att vara omgiven av de bästa spelarna och bli tränad av den bästa tränaren är vad jag alltid har drömt om" sa Di Maria enligt Marca.

"Jag kommer lära mig mycket. Jag hoppas få spela från start. Jag tror att jag kan göra det. Om jag arbetar hårt dag ut och dag in kommer jag få göra det. Jag är inte rädd för något, vilket är det som har fört mig ända hit."

"Tränaren har klargjort att man kommer få spela om man jobbar hårt. Han säger alltid att den som inte kämpar, kommer inte få spela. Mourinho är en bra tränare, för att han är krävande. Han vet att varje spelare kan alltid ge mer än vad han redan gör."

"Om man tittar på hur vi tränar och attityden tränaren försöker ingjuta, tror jag att vi kommer ha en bra säsong. Att vinna Champions League är en dröm som ännu inte blivit verklighet."

Kommentarer

Anonym

2010-08-11 - 14:04:51
borta 2 timmar och när jag är tbx finns det 10 till nyheter. BÄSTA BLOGGEN

ahmed8

2010-08-12 - 00:41:00
håller med han däruppe.. : )



kung är du som äger bloggen ;-)

Skriv en kommentar