Barcelonas Nolito: "Om Real Madrid vill ha mig, kommer jag att acceptera deras erbjudande"


En av Barcelonas akademi spelare skulle älska att flytta till Real Madrid.
Nolito

Den spanska anfallaren Nolito riskerar att få Barcelona fansens vrede efter att 24-åringen har deklarerat att han skulle välkomna en flytt till Real Madrid.

Barcelona B:s stjärna är för närvarande i kontakt med Benfica och man försöker komma överens om en flytt i sommar. Men spanjoren avslöjade också att han skulle gärna acceptera ett erbjudande från Real Madrid presidenten Florentino Perez.

"Jag har alltid varit en av Barcelonas (spelare) och jag kommer alltid att vara det, men jag är realistisk och det enda jag vill är att spela" sa Nolito.

"Om Florentino kommer och erbjuder mig något, så kommer jag att gå eftersom jag är professionell. Om Real Madrid satsar på mig, så varför inte?".


Skriv en kommentar