Higuain: "Det går bra med min behandling och jag hoppas vara tillbaka så snabbt som möjligt"


Gonzalo Higuains skada har fått anfallaren att längta till att återvända till Real Madrid.
Gonzalo Higuian

Real Madrid
s argentinska anfallare Gonzalo Higuain har enligt rapporter jobbat hårt för att snabba på sin återhämtning från sin ryggskada, hävdar den spanska tidningen Marca.

Den 23-årige anfallaren är nöjd med sina framsteg efter att ha fått reda på att han har en diskbråck, och han ser fram emot att hjälpa Los Blancos att vinna titlar.

"Min behandling fortskrider i god takt och jag hoppas att vara tillbaka så snabbt som möjligt. Men med denna skada måste jag ha tålamod" sa Higuain till Marca.

"Jag känner mig fullt integrerad i Real. Jag var tvungen att jobba och kämpa en hel del för att uppnå där jag är idag, och jag vill vinna många titlar med denna trupp" avslutade argentinaren.

Kommentarer

madridista

2010-12-27 - 17:11:37
han är 23år inte 22 år hahaha

^^

2010-12-27 - 23:39:57
Wohooo, längtar verkligen tills Higuain får spela!

dasd

2011-01-01 - 22:52:36
han är dålig vi har redan benzema som äger higuain

Skriv en kommentar