Marcelo: "Mourinho får mig att känna mig trygg och han ger mig ett stort självförtroende"


Marcelo är nöjd med Jose Mourinho som tränare och säger att han känner sig trygg med portugisen.
Marcelo

Marcelo
har medgett att han spelar för närvarande sin bästa fotboll i Real Madrid under tränaren Jose Mourinho.

Den brasilianska vänsterbacken har blivit förstahandsvalet för den nya tränaren denna säsong, vilket han inte var förra säsongen under Manuel Pellegrini.

"Mou får dig att känna dig som hemma. Han ger oss ett stort självförtroende. Han är inte en väldigt pratsam tränare, han pratar bara när han behöver göra det. Jag är väldigt trygg med honom" sa Marcelo.

"Han sa att han är kär i mig och jag är kär i honom också" sa brassen och skrattade.

Kommentarer

olle

2010-12-08 - 17:29:46
den killen borde spela ia A-laget med brassarna, han e sjuuuk

Skriv en kommentar