Zinedine Zidane och Butragueño är säkra på att klubben kommer att vinna titlar år 2011


De förra Real Madrid stjärnorna är säkra på att Los Blancos kommer att vinna något under år 2011.
Emilio Butragueño & Zinedine Zidane

Real Madrid
Presidentens rådgivare, Zinedine Zidane, och direktören för de institutionella relationerna, Emilio Butragueño, är säkra på att Los Blancos kommer att vinna titlar år 2011.

Real Madrid har haft goda resultat på matcherna i La Liga, Copa del Rey och Champions League denna säsong, och både Zidane och Butragueño tror att Santiago Bernabeu klubben kommer att vinna någonting denna säsong.

"Jag vill att vi vinner titlar år 2011" sa Zidane till Real Madrids officiella hemsida. "Jag vill också ha hälsa och glädje under det nya året."

"Madrid är en väldigt speciell stad för mig. Jag kommer ofta ihåg fansens tillgivenhet."

Butragueño passade också på att säga vad han önskade sig inför det nya året. "Jag önskar att vi alla känner oss stolta över vårt lag under det nya året. Detta år är jag mest stolt över det faktum att vi har en bättre trupp än förra säsongen och att vi har en magnifik tränare."

Kommentarer

Anonym

2010-12-24 - 16:13:28
bra sagt Zidane

Real Madrid

2010-12-24 - 17:21:53
Jag har på känn att vi tar hem samtliga tittlar!

Hala Madrid

2010-12-25 - 14:32:36
Tror också vi kan plocka hem 2-3 titlar iaf ;D..

Skriv en kommentar