Casillas flickvän: "Den bästa fotbollsspelaren i mästerskapet är Lionel Messi"


Sportjournalisten, som också är Iker Casillas flickvän säger i en intervju att hon tror att Barcelona kommer vinna ligan, samt att Messi är den bästa fotbollsspelaren.
Sara Carbonera

Sara Carbonera, journalisten som jobbar för tidnignen Tele Cinco är Real Madrid målvakten, Iker Casillas, nuvarande flickvän. I vecknas nummer av tidningen "Pronto" var journalisten med i en intervju där hon pratade om fotboll, och om hennes åsikter.

Så när man frågade henne om hon var ett fan av Real Madrid, svarade hon: "Min far är ett Real Madrid fan, men mina bästa vänner är Athletico och Getafe supportrar. Jag har inget speciellt favoritlag, men jag tror att Barcelona är favoriterna och som kommer vinna ligan. Det kommer bli svårt för Real Madrid att greppa taget om titeln, eftersom Barcelona är väldigt duktiga. Och jag tycker att den bästa spelaren i mästerskapet är Lionel Messi."

Samtidigt berättade Sara Carbonera att Iker Casillas anser att hon har rätt till att tycka vad hon vill, och att han inte är arg över hennes uttalande. Dessutom medger journalisten att hennes verkliga favoritlag är det spanska landslaget och inget annat lag. Hon säger också att hennes personliga liv är en sak, och hennes jobb är en annan sak. "Det känns väldigt bekvämt att vara en sportjournalist i tidningen Tele Cinco" avslutar hon.

Kommentarer

AG

2010-05-03 - 11:39:47
Men fan va gött att hon får säga vad hon vill för Iker. Jag hade gjort slut med min flickvän om hon ens hade fått för sig att ta på sig blåa jeans med röd tröja. Det funkar helt enkelt inte ;)

PATRICIO

2010-09-16 - 21:35:30
ALGUNDIA SERE MEJOR QUE LIONEL MESSI

Skriv en kommentar