Higuain lämnar en dörr öppen för Chelsea

Higuain kan flytta till Chelsea om bara några veckor. Enligt tidningen Marca, har Higuains far och Chelsea pratat om Higuains framtid - som kanske är i Chelsea.
Gonzalo Higuain

SPANIEN - I lördags spelade Guti sin sista match på Santiago Bernabeu, kan det gälla samma sak för Gonzalo Higuain? Det är många lag som är intresserade av anfallaren, men inget utav dessa lag betalar Higuain den summa han har i åtanke.

"Jag har spelat här i tre och ett halvt år, och under den tiden har jag gett allt för klubben. Varje gång jag går ut för att spela lämnar jag alla problem bakom mig. Ibland lyckas jag, och ibland går det dåligt. Men jag är stolt över att kunna bära tröjan i detta lag" sa Higuain till tidningen Marca.

För några dagar sedan, publicerade Marca en rapport där det stod att Higuains far, Jorge Higuain, träffade Chelseas tjänsteman som var intresserad av Gonzalo Higuain. Efter Higuains lysande säsong i Real Madrid, tycks Chelsea vara intresserade av argentinaren. Nu sägs det att Higuains far har kommit överens med Chelsea, och att en flytt kan ske så snart som möjligt.

Kommentarer

Itian

2010-05-10 - 14:02:18
Detta får inte hända!!!!!!

H I G U A Í N

2010-05-10 - 14:31:13
VERKLIGEN INTEEE !!!!!!!!! :'(

agron

2010-05-13 - 23:32:43
om jag hade varit florentino perez så hade jag släppt higuain . eftersom han kan bara göra mål mot dåliga lag när det gäller barcelona eller chelsea så gör han aldig mål. tack vare higuain åkte vi ut CL......

Skriv en kommentar