Förra Real Madrid stjärnan Guti: "Real Madrid kommer vinna El Clasico mot Barcelona"


Real Madrid kommer besegra Barcelona på El Clasico matchen i Camp Nou, hävdar Los Blancos legenden Guti.
Guti Hernandez

Jose Mourinho
kommer leda Real Madrid till El Clasico seger mot Barcelona, på grund av att "han har allt", hävdar den förra Los Blancos mittfältaren Guti.

Guti lämnade Real Madrid i somras för den turkiska klubben Besiktas, men spanjoren har medgett att han skulle älskat att stanna i Santiago Bernabeu för att lära sig av Mourinho.

Alla ögon kommer att vara på Camp Nou nästa vecka när Real Madrid kommer åka till Barcelona och möta den katalanska klubben.

"Mourinho har allt, jag skulle ha älskat att spela med hans lag" sa Guti till den spanska tidningen Marca.

"Men jag ångrar inte att jag lämnade. Jag gillar Turkiet, jag är glad här och jag har mognat jätte mycket."

"El Clasico? Madrid spelar bättre än Barcelona och de kommer vinna i Camp Nou."

Kommentarer

Anonym

2010-11-20 - 17:06:07
Vi vet redan att vi vinner!!!

.

2010-11-20 - 18:35:19
Gutii du är saknad!

Gut!!!!!!!!!!!

2010-11-20 - 18:57:28
vi älskar dig Guti ! och saknar dig som fan! världens bästa mittfältare för alltid !

kung guti

2010-11-20 - 19:06:30
hade vart skit kul och se både guti och raul under mourinho. hoppas båda kommer tillbaks snart. bara dom finns på plats nånstans på bernabeu

CR7

2010-11-20 - 21:56:56
Här har ni startelvan mot Bilbao:

Casillas, Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo, Khedira, Alonso, Ronaldo, Özil, Di Maria och Higuain.

D.S

2010-11-21 - 00:38:15
Guti - Legenden!

Anonym

2010-11-22 - 12:28:34
KLART ATT VI VINNER! HELT RÄÄÄTT :DDDD

Skriv en kommentar