Gonzalo Higuain: "Jag är glad över att ha kunnat göra ett mål utav alla mina målchanser"


Real Madrid vann gårdagens match med 3 - 0 och Gonzalo Higuain gjorde ett av målen.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s anfallare, Gonzalo Higuain, var nöjd med sin prestanda under lagets vinst mot Espanyol igår kväll, där han gjorde ett mål.

"Jag är överlycklig över att ha gjort mål för att laget vann, och det är det viktigaste. Jag hade några chanser att göra mål, så jag är glad över att ha gjort ett mål utav de" sa argentinaren.

"Vi har äntligen lyckats med att skapa fler målchanser. Mitt mål 'dödade' matchen."

"Det är ologiskt att spela på onsdag, söndag och tisdag, för att spelarna blir bara trötta. Men Real Madrid är ett bra lag och borde kunna bli vana med sådant, eftersom varje säsong har 70 matcher."

"Vi har förbättrats och ett bevis på detta är alla dessa segrar."

Skriv en kommentar