Jose Mourinho: "Jag till Milan? Jag älskar Inter för mycket för att göra så"


Jose Mourinho säger att han aldrig skulle kunna tänka sig träna Milan - men samtidigt säger han att vad som helst kan hända inom fotbollen.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare, Jose Mourinho, har erkänt att det skulle vara svårt för honom att träna de italienska jättarna AC Milan, efter att ha haft en starkt relation med Inter.

Men Mourinho har inte uteslutat möjligheten helt och hållet, efter att Zlatan Ibrahimovic flyttade till San Siro.

"Nu när Ibrahimovic är där, kan jag gå till Milan? Det är svårt, jag älskar Inter för mycket" sa portugisen till Mediaset Premium.

"Inom fotbollen är det sant, man ska aldrig säga aldrig, men jag var Milans motståndare i det förflutna, och har fortfarande respekt för klubben (Inter)."

"Och jag älskar Inter för mycket för att kunna tänka att något sådant skulle kunna hända."

Skriv en kommentar