Jose Mourinho: "Real Madrid, Barcelona, Inter, Milan, Chelsea, United eller Bayern vinner CL"


Real Madrids tränare, Jose Mourinho, har lämnat Arsenal utanför "Champions Leagues möjliga vinnare".
Jose Mourinho CL

Jose Mourinho
sa att han tror att endast sju klubbar har chansen att vinna denna säsongs Champions Leauge - och Arsene Wengers klubb är inte en utav dem.

Den portugisiska tränaren som vann trippeln med Inter förra säsongen, har listat sitt eget lag Real Madrid, samt rivalerna Barcelona, förra årets mästare Inter, Milan, Chelsea, Manchester United och förra säsongens andrapristagare Bayern München som möjliga vinnare.

"En av de kommer vinna" sa han. "Det skulle kunna bli en överraskning någon gång, som t.ex. att se Lyon i semi finalen, eller kanske Roma, Arsenal, Tottenham eller Benfica. Men det är svårt."

Kommentarer

Anonym

2010-09-03 - 18:10:18
milan real madrid eller chelsea vinner säkert

Hamodi789

2010-09-03 - 19:53:50
Milan, Real Madrid, Manchester United och Barcelona är de klubbarna som har störst chans att vinna. Men Chelsea o Bayern är också starka, de ska bli otroligt spännande att se. Real Madrid tar hem CL tror jag. Tottenham vs Real Madrid CF i finalen.. lätt :)

Hamodi789

2010-09-03 - 19:53:50
Milan, Real Madrid, Manchester United och Barcelona är de klubbarna som har störst chans att vinna. Men Chelsea o Bayern är också starka, de ska bli otroligt spännande att se. Real Madrid tar hem CL tror jag. Tottenham vs Real Madrid CF i finalen.. lätt :)

petter. hala madrid 4life!!!

2010-09-03 - 22:15:44
jag tror milan vinner CL dem har sjukt bra anfallare



Zlatan Pato Robinho.

omran

2010-09-03 - 23:09:48
jag tycker att barcelona och real madrid ska komma i finalen och det ska bli straffar och en av de vinner. jag vill inte säga att vem som kommer vinna men jag är ganska säker på att barcelona och real madrid kommmer i final

omran

2010-09-03 - 23:10:35
jag tycker att barcelona och real madrid ska komma i finalen och det ska bli straffar och en av de vinner. jag vill inte säga att vem som kommer vinna men jag är ganska säker på att barcelona och real madrid kommmer i final

Anonym

2010-09-03 - 23:59:30
milan och chelsea eller milan o real madrid spelar i final

Anonym

2010-09-04 - 00:41:22
det e inte så mycket uppdadering dena veckan

fridacarlsson

2010-09-04 - 14:36:10
Realmadrid är i final med chelsea eller bercelona

Skriv en kommentar